Followers

Tuesday, December 3, 2013

Shila singkir Johan?

Shila Amzah, Johan,  
Shila Amzah, Johan,

SEJAK bintang Juvana, meluahkan rasa cintanya terhadap pelakon seksi, Lana Nordin, sehingga kini nama pelakon ini masih menjadi bualan hangat.
Bermula dengan pendedahan mengenai cinta hatinya, kontroversi demi kontroversi ligat menghiasi perjalanan pelakon filem, Balada Pencinta ini.

Tidak menyangka pendedahan itu bakal melukakan hati teman tapi mesranya, Shila Amzah, akui Johan, Shila juga turut menyekatnya dari kesemua laman mikro milik penyanyi ini.

Walaupun sehingga kini, Shila masih belum memberi penjelasan kepada media mengenai perkara itu, timbul pula kontroversi baharu mengenai lagu barunya yang turut dikaitkan dengan Johan.

Menerusi muzik video, Masih Aku Cinta, Shila memilih Johan sebagai pelakon utama dan Isnin lalu, anak dara ND Lala ini mengepilkan ‘teaser’ lagu itu serta memberitahu video muzik itu bakal dimuat naik syarikat rakaman, Warner Music Malaysia, pada
malam berkenaan.

Namun, sehingga kini, muzik video itu masih belum dipertontonkan ke laman perkongsian, Youtube, malah 'teaser' yang ada turut dibuang secara tiba-tiba.

Ini menimbulkan tanda tanya buat pengikut laman sosial Shila Amzah dan tidak kurang juga yang menduga sesuatu termasuk muzik video ini telah ditarik balik.

Ada segelintir pihak membuat andaian bahawa muzik video ini bakal dibuat semula susulan konflik yang berlaku antara Johan dan Shila, baru-baru ini.

Pun begitu, wakil daripada Warner Music, tampil menafikan segala khabar angin berkenaan dan meminta masyarakat dan peminat tidak membuat spekulasi.

Menurut Anne, muzik video itu sepatutnya dipertontonkan pada malam Isnin lalu, namun, atas sebab masalah teknikal, ia terpaksa ditunda.

"Muzik video itu tidak akan ditarik semula atau dibuat semula. Kami akan mempertontonkan video itu pada hari Selasa sekiranya masalah teknikal itu dapat diatasi.

"Sebenarnya, usaha untuk memuat naik muzik video itu dilakukan sejak malam Isnin lagi. Namun, terdapat masalah sambungan yang melibatkan syarikat daripada Hong Kong.

"Jadi, terpaksa memakan sedikit masa. Yang pasti, muzik video itu masih asal dan sebelum ini kami tidak pernah memuat naik sebarang muzik video lagu itu," katanya ketika dihubungi Zass.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2011 ILMU PEDOMAN HIDUP
Theme by perantaucyber
Template Powered by Blogger.