Followers

Friday, November 1, 2013

Tonton Sahabat Episode 28

Tonton Sahabat Episod 28
Drama khas untuk remaja bertajuk Sahabat lakonan Izzue Islam, Sara Ali , Liyana Jasmay, Syukri Yahaya, Iezah Diyana, Eddy Ashraf. Sahabat akan ditayangkan pada 16 September jam 5.30 petang di saluran Astro ria 104.
Sinopsis
BIODATA IEZAH DIYANA
Sahabat mengisahkan tujuh remaja yang berlainan matlamat diri cuba bersatu dalam mengejar impian mereka yang tersendiri. Bakri, Aliff, Alia dan Azie merupakan sahabat yang sangat rapat dan serasi bila bersama. Namun kehadiran Toi (Izzue Islam), Haneez dan Shaq telah memberi impak dan menimbulkan banyak permasalahan dan pergolakan di dalam persahabatan yang mereka bina sebelum ini.

Kehadiran (Liyana Jasmay) Haneez, musuh ketat kepada Azie (Sara Ali) di rumah Bakri memberi impak kepada persahabatan mereka yang telah terjalin sejak dahulu lagi. Tanpa diduga, kemunculan tiga orang baru di dalam kehidupan mereka sebenarnya memberi banyak pengajaran dan melengkapkan sebuah persahabatan yang sejati.



Sebagai seorang remaja, proses mengenali hidup dan menerima perubahan diri dari masa ke semasa memberi banyak cabaran, suka dan duka. Ditambah pula dengan kisah percintaan dan kesetiaan persahabatan yang jitu antara mereka pasti memberi dorongan yang kuat untuk terus kekal bersama.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2011 ILMU PEDOMAN HIDUP
Theme by perantaucyber
Template Powered by Blogger.