Followers

Thursday, March 28, 2013

Sehangat Asmara Episod 29

Sehangat Asmara Episod 29 

 
 
Cinta pandang pertama Kamalia Nalwa dan Zainal Arief memutikkan cinta dan berakhir dengan perkahwinan di London tanpa restu keluarga. Kebahagiaan mereka tiba-tiba terhenti. Zainal terpaksa pulang ke tanah air dengan janji bahawa dia akan kembali lagi.

Selama sembilan tahun lamanya, Zainal tidak pernah pulang sedangkan Kamilia terus menanti dengan air mata dan sengsara. Tanpa diduga, Zainal muncul kembali. Datangnya untuk menuntut Misya, anak comel yang selama ini ‘disembunyikan’ oleh Kamilia.

Dendam kesumat Kamilia terhadap Zainal tidak pernah padam. Anehnya, ‘dendam rindunya’ terhadap lelaki itu lebih kuat dan mengusik perasaannya. Benarkah dia membenci lelaki itu? Hipokritkah Zainal ketika mengatakan bahawa hanya Kamilia yang bertakhta di hatinya?

Dibintangi pelakon utama iaitu Adi Putra, Rita Rudaini, Shahrizal Jaszle, Afzan Rahman, Izreen Azminda, Nur Fureena.

Tonton Sehangat Asmara 2013 Episod 29, Astro Mustika HD 
Comments
3 Comments

3 comments:

Unknown said... [Reply]

I am the owner of http://futebol-12.blogspot.com.br/ and you leave a comment it once and would like to meet you if you accept another message let me know it

Rel Pintu Garasi said... [Reply]

Salam kenal Yana, Blog yang bagus, terus berkarya dan berbagi informasi di blog, bisa juga buat jual barang yang kamu bisa. Dari Dirun Bin Ahmadi.

Rel Pintu Geser said... [Reply]

Owh iya, thank ya sudah comen di cbox lenggerang grumnbulku, semoga kamu sehat selalu.

Post a Comment

 
© Copyright 2011 ILMU PEDOMAN HIDUP
Theme by perantaucyber
Template Powered by Blogger.