Followers

Saturday, November 12, 2011

Berebut dapatkan Samsung Galaxy Note di Pavillion

 
Berebut dapatkan Samsung Galaxy Note di Pavillion

KEGHAIRAHAN terhadap model telefon pintar terbaru Samsung Galaxy Note menyaksikan ramai peminat telefon berkenaan sanggup beratur seawal jam 5.30 pagi semalam di pusat beli-belah Pavilion Kuala Lumpur untuk menjadi antara individu pertama yang memilikinya di Asia Tenggara.

Ini menyebabkan pintu gerai jualan telefon bersaiz 5.3 inci yang sepatutnya dibuka pada jam 11 pagi terpaksa diawalkan setengah jam berikutan kehadiran lebih 200 orang yang berebut-rebut untuk mendapatkannya.

Kehadiran orang ramai di pusat beli-belah itu susulan iklan di akhbar bahawa Samsung menawarkan 100 pembeli pertama produk itu akan menerima kasing percuma yang disalut kemasan kristal Swarovski.

Ahli perniagaan, Jacky Chew, 44, yang diiktiraf pembeli ke-100 berpuas hati dengan pembeliannya yang berbaloi walaupun terpaksa menempuh kesesakan jalan raya sebelum tiba di pusat beli-belah itu.

"Saya ingat sudah lambat untuk mendapat-kan kasing itu tapi nasib saya baik," katanya yang menganggap produk Samsung sesuai dengan kehidupan sehariannya yang sibuk.


Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2011 ILMU PEDOMAN HIDUP
Theme by perantaucyber
Template Powered by Blogger.