Followers

Wednesday, October 26, 2011

LAWAK Perempuan Mengandu Dalam Bas


LAWAK Perempuan Mengandu

Orang terlalu ramai dalam bas mini. Naiklah seorang wanita muda yang sedang mengandung. Lalu dengan sopan dia berkata kepada
seorang lelaki yang sedang duduk di sebuah kerusi.

"Encik, bolehkan bagi saya duduk? Saya berdiri
tak apa, tetapi budak di dalam ni..".

Lelaki tu pun memberikan tempat duduknya kepada
wanita tersebut. Kemudian lelaki itu pun mengeluar rokok lalu menghisap
rokok, lalu wanita itu berkata ;

"Encik, boleh ke encik berhenti merokok. Saya tak
apa, tapi budak di dalam ni..".

Lelaki itupun dgn tersipu² membuang putung
rokok tersebut. Tetapi di dalam hati membara, geram betul pada wanita
itu.

Dah lah aku kena beri tempat duduk aku, ni dia
boleh tegur aku yang sedang merokok. Macam mana aku nak pekena dia
pula?

Tiba² angin bertiup, dan terselaklah kain wanita
itu, dan nampaklah pangkal pahanya yang putih melepak, maka dgn spontan
lelaki itu berkata;

"Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik
puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh KLIK SINI

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2011 ILMU PEDOMAN HIDUP
Theme by perantaucyber
Template Powered by Blogger.